آموزشگاه مد و زبیابی

ما در این وبلاگ نحوه شیک پوش بودن را به شما یاد می دهیم

آموزشگاه مد و زبیابی

ما در این وبلاگ نحوه شیک پوش بودن را به شما یاد می دهیم

  • ۰
  • ۰

سنگ پا دارای مزایای مختلفی در زمینه های مزرعه، باغبانی، گلخانه ای، درختی و مناطق چشم انداز است. پوکه یک ماده معدنی غنی از مواد مغذی حیاتی است که باعث رشد در مناطق کشاورزی و حفظ جذب آب سالم در خاک می شود. سطوح متخلخل و پیچیده سنگ های پوکه معدنی کشاورزی قروه یک ماده معدنی صد در صد طبیعی و بدون هیچ گونه افزودنی شیمیایی است که مانند صدها اسفنج ریز عمل می کند که آب و مواد مغذی را جمع آوری می کند و در صورت لزوم به آرامی آنها را به سیستم ریشه باز می گرداند. این امر از آبیاری بیش از حد جلوگیری می کند، در حالی که آبیاری کمتری را فراهم می کند.

     برخلاف محصولات مورد استفاده در مزرعه مانند پرلیت، کوکو کور و پیت ماس، پامیس   ده ها ماده معدنی سالم را به نیازهای خاک و گیاه شما اضافه می کند  . بر خلاف سایر محصولات، پوکه هرگز تجزیه نمی‌شود یا پوسیده نمی‌شود، بنابراین خطر کمتری برای زندگی گیاهی دارد و هرگز پیر نمی‌شود یا نیاز به جایگزینی ندارد. پوکه ما به سرعت آب ذخیره شده را در طول زهکشی آزاد می کند، اکسیژن را به ناحیه ریشه می رساند، به دی اکسید کربن اجازه خروج می دهد، گردش هوا را تضمین می کند و به طور مداوم غذا و آب را برای جذب ریشه در دسترس قرار می دهد.

 

برخی از مهمترین مزایای پوکه در کشاورزی

  • کیفیت و رشد محصول را افزایش می دهد و مثلا در کشت گل محمدی اگر از پوکه معدنی استفاده بشود گل ها رو چندبرابر می کند
  • صرفه جویی در هزینه های آب و بهبود قابل توجهی در حفظ آب
  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی
  • به عنوان یک سیستم هوادهی عمل می کند و اکسیژن بیشتری را به خاک می رساند
  • رطوبت را حفظ می کند؛ هر سنگ پا مانند یک اسفنج عمل می کند و آب را جذب می کند
  • مواد مغذی را در ناحیه ریشه تامین و حفظ می کند
 

چگونه پوکه خود را می فروشیم

     پوکه 100% طبیعی و مرغوب ما از محل معدن استخراج می شود و در مرکز غربالگری و جداسازی پوکه ما پردازش می شود. و بسته بندی شده در کیسه های بزرگ 25 کیلوگرمی تا 1 تنی مطابق با خواسته مشتریان ما. حق معدن ما متعلق به کسب و کار خانوادگی 40 ساله ما است و برای ارائه بهترین محصول برای شما، پوکه های خود را که مناسب ترین آنها برای کشاورزی است، از معادن خود در تاسیسات خود پردازش و بسته بندی می کنیم و سپس ما آن را در شرکت حمل و نقل خود یا وسایل نقلیه مشتریان خود بارگیری می کنیم.

  لطفاً توجه داشته باشید که با توجه به در دسترس بودن برای خریدهای عمده، بسته به اینکه کالا از کجا ارسال شده است، ممکن است 2 تا 15 روز طول بکشد.

 

طول محصول پوکه کشاورزی توصیه شده

- بین 400 میکرون - 1200 میکرون. پوکه به صورت پودری است که قبل از شخم زدن (انتقال) در مزرعه پراکنده می شود تا ارزش خاک مزارع را تغییر دهد.

- بین 1200 میکرون - 4000 میکرون. از پوکه پودری بالا کمی درشت تر است و برای همین منظور استفاده می شود.بعضی از مشتریان ما پوکه پودری کوچکتر در بالا را ترجیح می دهند در حالی که برخی دیگر پوکه کمی بزرگتر در این اندازه را ترجیح می دهند.

- بین 4000 میکرون - 8000 میکرون. پوکه ما در این اندازه عموماً در گیاهان گلخانه ای و باغی استفاده می شود.

- بین 8000 میکرون - 12000 میکرون. در پوکه های ما به این اندازه در کف درختان دفن می شوند و در بسیاری از آبیاری ها آب را نگه می دارند و در صورت لزوم آب را ترک می کنند و در درختان شما در مناطق خشک خاک را مرطوب نگه می دارد و نیاز آبی درختان شما را برطرف می کند. مرطوب نگه داشتن خاک

- بین 1 سانتی متر - 2 سانتی متر - 3 سانتی متر - 4 سانتی متر - 5 سانتی متر. برای محوطه سازی و دکوراسیون در محصولات ما استفاده می شود

  • ۰۱/۰۳/۰۷
  • ابراهیم غلامی وند

نظرات (۱)

you are really a good webmaster. The web site loading speed is incredible.
It kind of feels that you are doing any unique trick.
Moreover, The contents are masterpiece. you've performed a wonderful task in this topic!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی