آموزشگاه مد و زبیابی

ما در این وبلاگ نحوه شیک پوش بودن را به شما یاد می دهیم

آموزشگاه مد و زبیابی

ما در این وبلاگ نحوه شیک پوش بودن را به شما یاد می دهیم

  • ۰
  • ۰

گرانیت کجا استفاده می شود؟

فراوان ترین مصالح ساختمانی در طبیعت گرانیت است. ما به طور فعال در بسیاری از زمینه های زندگی خود از آن استفاده می کنیم. تنوع سنگ گرانیت با توجه به اندازه ها و رنگ های معدنی افزایش می یابد. بزرگترین دلیل استفاده از آن در بسیاری از زمینه ها دوام آن است، این سنگ به اندازه ای است که می تواند ضربه های طولانی مدت را تحمل کند، این ویژگی باعث افزایش مناطق قابل استفاده می شود. می توان آن را در اندازه های مختلف برای پروژه های خاص و همچنین در اندازه های استاندارد برش داد. این دومین ویژگی سنگ گرانیت است که باعث می شود استفاده از آن بسیار بالا باشد. اگر آسفالت را بررسی کنید، می بینید که سنگ گرانیت است. ترجیح داده می شود زیرا در برابر سایش و گرما بسیار مقاوم است و همچنین به دلیل مقاومت در برابر سایر شرایط آب و هوایی.

در دکوراسیون بیرونی خانه ها نیز موضوع انتخابی بوده است. گرانیت اولین سنگی است که در مواردی مانند روکش خارجی دیوار خانه یا باغ ترجیح داده می شود. با رنگ های روشن و در عین حال طرح های متفاوت توانسته نظر مردم را به خود جلب کند. این سنگ مرجح ترین سنگ در دکوراسیون حمام است. در محصولاتی که کاربرد تزئینی دارند مانند صندلی و میز استفاده می شود. گرانیت در ساختمان ها استفاده می شود، به عنوان مثال، به عنوان مصالح ساختمانی در بیمارستان ها، هتل ها و مدارس عمل می کند. اخیراً در لوازم خانگی نیز مورد استفاده قرار گرفته است

سنگ مرمر در کجا استفاده می شود؟

سنگ مرمر که به دلیل ماندگاری در دوران باستان در زمینه های هنری مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه در تزئینات، تزیینات، مجسمه سازی و تولید سنگ قبر به ویژه در بخش ساختمان سازی استفاده می شود. بشقاب ها و سایر محصولات سایز برش خورده از بلوک های بزرگ نیز می توانند به عنوان ستون های حامل در کفپوش های داخلی و خارجی ساختمان ها، پله ها، آشپزخانه ها، شومینه ها و حمام ها استفاده شوند. علاوه بر این، زیور آلات، میز، میز قهوه، ریزه کاری، لوستر، زیرسیگاری و غیره. در تولید محصولات به ویژه سنگ مرمر رگه دار، مرمر رنگی، سنگ مرمر اونیکس و پورفیری سبز به مقدار قابل توجهی مصرف می شود. در زمینه های هنری از سنگ مرمر سفید زنبوری که یکی از با ارزش ترین سنگ مرمر است استفاده می شود.

هنگامی که کاخ های عثمانی و جهان بررسی می شود، سنگ مرمر غالباً دیده می شود، ممکن است پوشش های کف و دیوار وجود داشته باشد که مبلمان مرمری را جادار نشان دهد، اما ما نباید سنگ مرمر را فقط به عنوان یک کف و دیوار در نظر بگیریم. سنگ مرمر در مبلمان استفاده می شود. جدا از میزهای آشپزخانه، سنگ مرمر عمدتاً روی میزها و میزهای قهوه خانه در اتاق نشیمن ما استفاده می شود.

مبلمان ورق طلا و گلدان های با روکش طلا از جمله وسایل تزئینی خواهند بود که سنگ مرمر را برجسته می کند. اما شما همچنین می توانید نقره ای را انتخاب کنید. نقره ای هم خطی دارد که با سنگ مرمر سازگاری دارد.نوع سنگ مرمر مدرن بودن میز را نشان خواهد داد. حتی خطوط سنگ مرمر می تواند مبلمان شما را مشخص کند. اگر با رنگ های روشن همراه باشید، فضایی نرم و راحت ایجاد می کنید.

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • ابراهیم غلامی وند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی